MM Communications

SZKOLENIA

Co nas na pewno czeka?

Wielka sala. Setki oczu. I jeden człowiek. Wszyscy czekają, co powie. 
Od tego wystąpienia może zależeć wiele: poziom zaufania, chęć współpracy, postrzeganie firmy, zapał i zaangażowanie pracowników do projektu. Chodzi o wartości, jakie ludzie wyczuwają w tym, co mówimy.

W dobrych wystąpieniach publicznych nie chodzi o parę słów z kartki. Chodzi o WYSTĘP.

Życie pełne jest występów: na spotkaniach biznesowych, w mediach, w marketingu i PR.

  • wielkie otwarcia i małe narady
  • doroczne życzenia i nadzwyczajne oświadczenia
  • ogłoszenie nowego projektu i motywacja do pracy na ostatniej prostej
  • toasty za sukces i utrzymanie zespołu podczas rynkowej burzy

Występ tym się różni od klasycznego wystąpienia, że kiedy mówisz, wszyscy cię słuchają i uważają, że słuchanie jest dla nich przyjemne.

Jak zapewnić sobie dobry występ? 
Potrzebne są dwie rzeczy: 

  • tekst: dobra opowieść o sobie, o projekcie, o firmie
  • reżyseria: mówienie w taki sposób, by inni chcieli słuchać, potrafili powtórzyć i wziąć sobie do serca to co właśnie usłyszeli

Firma MM Communications jak żadna inna wie o występach i o warunkach, w jakich mogą one być udane: programy telewizyjne, informacje, gale, wystąpienia na wielkich otwarciach, wystąpienia w grupach formalnych i nieformalnych. 

Ostatnio coraz więcej osób widzi występy szefów firm, dyrektorów i wysokich urzędników w mediach: w ich biuletynach, newsletterach, a przede wszystkim na ich stronach www w postaci tekstu lub video nad tym można i trzeba pracować, bo takie wypowiedzi mogą się znaleźć w dowolnym miejscu o dowolnej porze.

Prowadzący 
Prowadzący szkolenia i trenerzy to doświadczeni fachowcy – zarówno w kwestii komunikacji poprzez media, jak do pomocy w przygotowaniu dobrego wystąpienia czy poprawy komunikacji działów prasowych. To reżyserzy, specjaliści od wystąpień publicznych, specjaliści od stosowności w komunikacji, a także psychologowie i językoznawcy.

Szkoliliśmy różne grupy zawodowe, ludzi reklamy i urzędników, biznesmenów i prawników, konferansjerów i liderów projektów, prezydentów miast i rzeczników prasowych. 

Zajmujemy się:

w komunikacji wewnętrznej:
  • badaniem jakości komunikacji: przekazywaniem wartości w firmie, narracjami mówiącymi o kulturze firmy
  • wystąpieniami wobec grup pracowników
  • kreowaniem wspólnoty różnych grup podczas zebrań i okazji specjalnych 
  • wystąpieniami wobec różnych audytoriów w ramach prezentacji firmy
  • badaniem i udoskonaleniem jakości komunikacji w mediach wewnętrznych: wywiady, raporty, korespondencja w języku angielskim dla działów informacji

w komunikacji zewnętrznej:
  • konsultacją wypowiedzi medialnych i konferencji prasowych
  • konsultacją wystąpień promocyjnych
  • organizowaniem gali, uroczystości wręczania nagród itp.
  • przemówieniami codziennymi i niecodziennymi z okazji rocznic i świąt.

Dziś nie wystarczy mieć miejsce, by mówić. Trzeba jeszcze powiedzieć coś lepiej od innych, bardziej interesująco i do tego zrozumiale. Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym, co możesz udoskonalić u siebie i swoich pracowników. 
***