MM Communications

MM Communications

O FIRMIE

MM Communications nie jest zwyczajną firmą producencką, ani zwyczajną firmą organizującą imprezy kulturalne. Krzysztof Materna i Wojciech Mann, jej właściciele i założyciele (1989), to największe osobowości w historii polskiej telewizji według plebiscytu tygodnika Polityka z 1999 roku. To dzięki ich pomysłom powstała niezliczona ilość nietuzinkowych projektów artystycznych, które stały się wydarzeniami medialnymi i wizytówkami Klientów firmy. Angażowaliśmy do nich wybitnych ludzi świata kultury w Polsce i za granicą. Przez 7 lat byliśmy współproducentami pierwszego w Polsce turnieju tenisowego rangi WTA (później ATP). Nasze najnowsze realizacje to festiwal Solidarity of Arts (od 2009), cotygodniowy program Strefy Euro w Canal+ o przygotowaniach Polski do EURO 2012 (od stycznia 2010 do października 2011), oraz dwie coroczne gale (Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej oraz Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych, obie od 2009 roku). 
W ostatnim czasie naszą działalność zdominowała zatem produkcja i reżyseria dużych wydarzeń artystycznych.
Nie zmienia to faktu, że nasz cel (budowanie pozytywnego wizerunku osób, produktów, usług i firm, które reprezentujemy), osiągamy organizując też mniejsze eventy dostosowane do potrzeb, ambicji i możliwości Zleceniodawcy. Z chęcią pomożemy przygotować dla Państwa wszelkie imprezy firmowe, imprezy integracyjne oraz zadbamy o Pańswa pozytywny wizerunek, organizując imprezy promocyjne. Zachęcamy do współpracy.

OFERTA

ORGANIZACJA IMPREZ 
  • imprezy promocyjne
  • imprezy firmowe
  • eventy
  • koncerty
  • bale
  • garden party
  • pikniki

MEDIA RELATIONS
  • strategia komunikacji medialnej
  • biuro prasowe
  • spotkania z mediami (konferencje, briefingi, media lunche, spotkania indywidualne, wywiady)
  • medialne bazy danych

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
  • wizerunek firmy
  • wizerunek produktu
  • wydarzenie specjalne
  • sponsoring
  • trade relations (targi, szkolenia, seminaria, kongresy)

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
  • analiza i strategia
  • wydawnictwa wewnętrzne (gazetki, biuletyny, broszury informacyjne)
  • imprezy integracyjne

KOMUNIKACJA KRYZYSOWA
  • identyfikacja zagrożeń
  • strategia wczesnego reagowania

MONITORING MEDIÓW
  • media ogólnopolskie, regionalne, Internet
  • analizy ilościowe i jakościowe